Vi beklagar att vi meddelar att vi inte accepterar husdjur på vårt hotell

Jag har inte fått en bokningsbekräftelse, vad ska jag göra?
Kontrollera först spamfiltret, även om det är ovanligt så hamnar vissa e-postmeddelanden ibland där. Om rummet var bokat via booking.com, hotels.com eller någon annan plattform, vänligen kontakta respektive kundservice för hjälp. Om du bokat via vår hemsida eller pratar med någon av våra representanter och inte fått en bekräftelse, vänligen kontakta hotellet för hjälp med din bokningsbekräftelse.

Vi tar inte emot reservationer från gäster under 18 år.

Du kan checka in från 15:00. Om rummet har städats och är klart före 15:00 kan du ha tillgång till rummet tidigare. Vänligen be om detta i ett meddelande till oss eller vid bokningstillfället och vi kommer att göra vårt bästa för att hjälpa till med tidig incheckning.

Rummet är ditt fram till 11:00 på avresedagen. Om du vill checka ut senare än 11:00, vänligen kontakta receptionen. Vänligen var medveten om vår extra kostnad för sen utcheckning.

På Hotell Spekeröd gör vi vårt yttersta för att upprätthålla integriteten och säkerheten hos våra kunder när de gör ett inköp på nätet. Detta inkluderar att se till att dina kreditkortsuppgifter och annan personlig information är korrekt krypterad och skyddad.

Använder Hotell Spekeröd hemsidan cookies?

Ja, vår hemsida använder cookies.

För exakta öppettider, besök Espresso House Café-sidan (https://espressohouse.com/coffee-shops/spekerd-dt/) för att hitta information om frukost.

HOTELL SPEKERERÖD FÖR BUSINESS
Intresserad av ett företagsavtal med Hotell Spekröd, eller har du frågor om ett befintligt avtal? Vänligen kontakta oss på info@hotellspekerod.se eller på 0303-777 330.